tjolahopp:D

Känner mej inge vidare, nånting är det som spökar bakom knuten, säkert en förbaskande jävla feber som är påväg att bryta ut. Känns som så i alla fall. Men hoppas inte det. Men ska snart ta och bädda ner mig och söva lite så får man hoppas att det gått över till imorgon :)


Har haft min lilla bästisfestis på besök här i två dagar. Så skönt när han anländer och bara ligga och dega och bara snacka en massa skit om allt och ingenting alls, och bara vara. och en massa kaffepimpling blir det också det får vi ju inte glömma haha. 

Blev även att dra till gränges igår och fira lilla Bianca som fyllde 5 i söndags. Helt sjukt vad tiden går fort :O känns liksom om att det var i går vi var upp till förlossningen och hon föddes:O vart har åren tagit vägen egentligen?

Och nästa vecka kan jag tänka att det blir en hel del flytta grejer från brorsans lägenhet. Då hans ka vara ute den sista. Och han flyttar hem till mej en vända innan han sticker iväg utomlands. Jävla unge jag vill också :P Så kan bli spännande att ha både han och mej under samma tak haha. men men en annan är ju nästan aldrig hemma så det är väl lugnt :P


Nej fy faen nu måste jag nog slänga ner mej på soffan och självdö lite granna :)


Pöss huuuujjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0