jajemän!

I fredags blev det Borlänge som sagt där jag skulle spendera helgen min som vanligt och umgås med dom bästa :) Han knappt anlända till Borlänge innan Rikard och Jonte dök upp så vi pimplade kaffe och snackade skit i någon timme, innan det blev dags för mej att dra iväg och leka lite med Simon och Patrik. Mot nattkröken drog jag hem till Jocke en vända där det var fullt hus :P så man kan säga att man fick skratta tarmarna av sej. När jag drog där ifrån tog jag med mej Emma och vi drog iväg och träffade Stefan och Jonte för lite dampning. Sendan bar det iväg hem till Ingegerd för att självdö :)

Lördagen blev det först en tur till Willys för att införskaffa sej lite hårfärg och utanför där träffade man på Jonta, Stefan och Ante så affären låg i riskzoon när dom var där inne HAHA. Hem till Ingegerd för att klippa mej och även färga håret innan jag drog mej hem till Jonte där han och Stefan väntade. Skjutsa dom till Tjärna innan jag drog mej iväg och träffa Simon och Patrik så vi dampade runt överallt och ingenstans typ :) Vi hämtade Stefan och Jonte senare nere på stan och då var det ju bara att hålla i hatten om man ville överleva HAHA  Blev även en tur hem till Ewa och Kenneth en vända :) Där träffade man även på Dennis som man inte sett på 100 år typ :O Efter det var det bara att säga upp sej från denna dag :P

När söndagen kom var det dags för hemfärd, så efter man vaknat till liv och allt så var det bara att dra sej vidare hem till Ludvika :( Träffade brorsan en vända, och sen kom jag på att jag skulle dra ner till morsan :P Så packade väskan och drog mej iväg neråt till Uddevalla och hem till lilla mamma :D

Igår började dagen med att jag, morsan och Carina drog ner till stan och fikade lite granna. Sen hem till Jannina och Peter och hälsa på lite. Och snacka om att Felicia har blivit stor :)



Sedan iväg och plocka snäckor HAHA morsan skulle promt ha det till nått så var väl lika bra att ställa upp för laget då da och plocka lite snäckor :P



Idag är det tisgag och man har nästan nyss vaknat, och den där förbaskade förkylningen har visst börjat om på en ny kula :O JÄTTE ROLIGT hmm inte direkt, men men :)

Morsan är och jobbar och jag sitter här och fördriver tiden lite granna :)

Kanske blir att träffa Emil senare idag beroende på när han kommer tillbaka till Uddevalla idag.

Nej nu ska jag pimpla kaffe och styra upp livet lite här ^^

Pöss huuuuj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0