Ludvika!

Fredagen när man vaknat till liv anlände frugan in till stan, så vi drog oss ner på stan och traskade runt där några varv och uträttade lite ärenden hit och dit. Sedan var jag tvungen att dra mig hem och börja förbereda inför Mona och Anders 50-års fest som skulle vara mot kvällningen.

När brorsan slutade jobba drog vi oss ut mot Räfsnäs där festen skulle vara och träffa resterande av släkten =) Så det var bara att lägga på norska ordförådet så var kvällen räddad haha :P Senare mot kvällen bar det iväg upp till Tuna hästberg för att hämta Rikard för att sedan bege sig tillbaka till 50-års festen. HAHA att Rikard överlevde var nog ett under. Kan bara säga en sak
SLÄKTEN ÄR VÄRST :D





Lite av folket

Lördagen tillbringade jag och frugan uppe i Borlänge och Falun med Jonte och Simon. Vi dampade runt som aldrig förr, så det var bara att hålla i hatten om man ville överleva :P

Söndagen åkte jag och frugan till Gränges och hälsade på Cathrin och Göran för att kolla på bebis. Jävlar vad söt lilla Lilly var :D Annars var det kanska dött den dagen.

När tisdagen kom blev det dags för frugan att åka tillbaka ner till skåne och jag drog mej vidare upp till Borlänge.

Torsdagen blev det till att leka med Rikard, Minii, Simon, Emma och Malin så vi drog iväg och fiskade lite granna:)

Fredagen blev det till att dra hem till farsan och grilla lite innan Rikard kom och kidnappa mej och vi drog oss till kupolen för att försöka hitta ett par skor åt han, men inte alltid det lättaste med dom där ubåtarna till fötter HAHA :) Men han hittade ett par till slut i alla fall :P Blev en ganska lugn fredag kväll hemma vid Ingegerd där vi spelade super mario hela kvällen då man hade så förbaskat ont i både mage och rygg så man trodde att man skulle dö.


Lördagen blev det hem till Ewa och Kenneth för grillning och även kolla in deras nyrenoverade hus. Fy faen vad snyggt det hade blivit, var ju så  att man själv ville flytta in haha xD

Söndagen drog jag mej tillbaka till Ludvika så måndagen och tisdagen blev det till att leka med Sofia och även johanna em vända på tisdagen :)


pöss huuujjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0