Måndag!

ja vad säger man om starten på denna vecka då? lätt förvirrande i alla fall då man slog upp ögona och fattade vad morsan sa och att en granne var halft in i lägenheten. Kvart över sju vaknar jag av att morsan ropar "Anette det brinner" och eftersom en annan är ganska lätt sinnesförvirrad när man precis slagit upp ögona så tar det ett tag innan man fattar vad hon säger haha. Sen hör jag en annan i lägenheten och det visar sej vara grannen och dom försöker lista ut vart brandlarmet kommer ifrån, och det är under morsans lägenhet då vi kollar ut i köksfönstret och ser hur det ryker. Så morsan och grannen ner och jag fortfarande yr runt i lägenheten och inte riktigt fattar nått, så ut i trappen där jag möter en annan granne och ner till tanten som bor där nere. Där dom försöker släcka skiten men går inte så satans bra. Så slutar med att det blev full styrka med brandbil polis och ambulans :P Inte varje dag man är ute och yrar i pjamasbyxor HAHA

Tur var brann det inte mycket så efter att brandbilen brassa förbi här i full kareta och åkte lite fel så var det ju tur det, annars har väl hela huset hunnit brunnit ner innan dom var på plats xD

Ja och jag skulle nog lätt kunna brinna inne om det verkligen blev en riktig jävla brand :O eftersom sover jag så sover jag och vaknar tydligen inte av ett brandlarm :O

Men allt gick bra huset står kvar och inne i lägenheten är man igen så :)

Nog om det :P

I lördags tog vi oss en tur till Trollhättan och hem till Moster och Tony för att kolla in mosters kycklingar hon köpt xD haha vilka roliga jävlar dom var HAHA



Och sen var ju kusin vitamin Sandra där också, var kul att träffa henne igen, var ju något år sedan sist :O

Nej nu lär jag styra upp livet här lite granna :)

pöss huuujj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0