mohahahah :)

När tisdagen kom anlände min lilla saknade mamma till Ludvika för att hälsa på i några dagar :D

Så på torsdagen var jag, morsan och brorsan ut på China och käkade lite och det var riktigt trevligt :) Händer ju inte så ofta nuförtiden liksom :P Körde ner morsan till marnäs så hon fick klippa sej lite, medans hon gjorde det drog jag hem en vända där Rikard och Micke stod och väntade. Och när dom två kliver innanför dörren samtidigt är det typ bara att hålla i lägenheten HAHA :)

Fredagen packade jag och morsan bilen och drog oss neråt mot Uddevalla och hem till henne. Vi tog oss ett stopp i Karlstad och traskade runt inne på Ikea :) Kom ner till Uddevalla mot kvällningen då var det bara att försöka självdö eftersom vi skulle upp tidigt på lördagen.




När klockan ringde på lördagsmorgonen var man allt annat än pigg vill jag lova, så var bara att släpa sej upp ur sängen och börja den 2 timmars bilresan ner till Ullared för en shoppingtur:) Blev en del del nya saker med därifrån. Påväg hem blev vi ståendes i bilkö typ en timme då någon hade lyckats slängt sin bil på taket :P Gjorde även Varberg osäkert en vända.

Söndagen bar det iväg till Trollhättan och hem till bästa moster Maria och Tony för att hälsa på lite granna :) Alltid lika trevligt när man kommer dit :)

Tisdagen när morsan jobbade tog jag mej en tur till Skövde för att hälsa på Tobbelitoo :) Var typ ett år sedan man såg han sist när han var i Ludvika och hälsade på. Hinner knappt in i Skövde och står och väntar på han, ja vem susar förbi i full kareta då om inte Rikard HAHA. Vilket visade sej att jag typ stod 100 meter ifrån deras arbetsplats :O Vad är oddsen liksom? åker över halva Sverige och den första man träffar på var han HAHA. Så lekte med Tobbe i några timmar och fick se Skövde lite. Var riktigt nice och träffa han igen :) När Rikard, Micke och Magnus slutade jobba drog jag bort till dom och snackade lite skit, innan jag drog mej tillbaka till Uddis och hem till morsan :)

När lördagen kom kan man säga att jag var uppe med tuppen och gick på högvarv även fast hostan och förkylningen försökte ta kol på mig. För nu var dagen inne då vi skulle dra till grannlandet Norge och huvudstaden Oslo för att kolla på A1 :D WOOPWOOP :D Först var det meningen att jag inte skulle komma iväg dit, men på fredagskvällen sa morsan att vi sticker till Oslo imorgon, och hela livet var underbart HAHA.




Väl i Oslo kutade vi runt lite här och där innan vi drog oss ner till Sofienbergsparken och inväntade A1. Regnade gjorde det också men det sket man väl i haha. Men när grabbarna klev upp på scen och började sin konsert så slutade det att regna :) Till och med GUD är på deras sida HAHA








Halva gruppen "We love a1" på facebook befann sej på plats där, så man fick se ett x antal bekanta ansikten kan man ju säga xD yey så man fick gå på deras sista konsert i Norge, för nu drar dom sej till England en vända och sen vidare till Asien. Men vafaen grabbar nu glömde ni ju allt bort Sverige HAHA :D
Men men detta kan man leva länge på :P

HAHA och lilla vaktmästaren han har väldigt roligt på jobbet han :P





Sen tycker han att jag ska med ut och SPRINGA :O Är han rolig eller? :P Det kommer ju bli min död isåfall haha. Med tanke på att konditionen är väl inte riktig som den var en gång i tiden :P haha jävla stolpskott xD

När onsdagen kom var det bara att packa ihop sina grejer och börja bege sej till Skövde för att övernatta där innan det blev hemgång på torsdagen. Så när torsdagen kom så kom jag på den briljanta iden eftersom jag är så smart och eftersom att Rikard, Micke och Magnus skulle hemöver också, så jag kidnappade Rikard så jag fick sällskap. Då skapp jag ju åka själv, i alla fall till Karlskoga där han hade sin bil :)

I fredags kom lilla Minii förbi och hälsade på och jag gjorde mej redo för att tagga Borlänge igen och upp till mina saknade vänner där. Så packade in Minii i bilen och drog dit :) Blev även en tur till Sunnansjö för att dumpa av Sandra så hon kom med Fredriksbergsbussen :) Mot kvällningen drog jag och Minii iväg på någon fest och öste lite innan jag drog iväg och hämtade Simon och umgicks lite med han :)

Lördagen ja vad säger man om den då? HAHA. Började med att jag, Ingegerd, Anna och sofia drog oss ut i skogen och plockade trattisar. Och jäklar anama vad vi hittade trattisar :D




Sprang även över bäcken, och Ingegerd lyckades även kasta ner ena min sko i bäcken :O HAHA Och att springa barfota i en skog är inte så skönt vill jag lova HAHA



Efter två timmar i skogen bar det iväg hem till farsan för att bli bjuden på mat :) Seden vidare ut i skogen och hämta Rikard för skulle vara chafför åt han och Jonte in da Audi :P Vi lyckades även få snutarna att fly ifrån oss HAHA. Eftersom att dom tänkte ge Rikard böter för dom tonade framrutorna, så började han förklara för snuten om hur avgassystemet fungerade och om nån jävla strumpa HAHA och medans han satt och förklarade det, satt Jonte i baksätet och skrek och försökte få fram något om sin bil. Så det slutade med att det inte blev någon böter och att snuten flydde istället HAHA. Jävla galningar xD Var nog överallt i Borlänge och härjade och träffade en massa galet folk :P När klockan blev 5 på söndagmorgon drog vi utanför Ante och blev ståendes där ute i regnet i TVÅ timmat och snackade, eller ja Rikard snackade oavbrutet i två timmar så vi andra fick ingen syl i vädret. Så jag typ stod och söv över Jonte HAHA. Sedan dampa runt ännu mera, har hört att söva är överskattat. I alla fall när man är ute med dom där två nötterna haha xD

När klockan blev elva drog vi hem till Emil och Maggan för att väcka Stefan som låg och söv i godanro tills två störfulla nötter var in och dryga järnet med han, vilket säkert var väldigt populärt HAHA Blev där i några timmar innan jag körde hem Rikard och hämtade min bil och drog hem till Ingegerd och självdog några timmar innan jag drog mej tillbaka hem till Rövludvika!

fy faen nu blev det verkligen rena rama bibeln mohahahhaa xD

pöss huuuujjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0