im back!

Oj da var visst ett tag sedan man uppdatera här, men det är sånt som händer ibland tydligen xD
Men sparkade igång datorn igår kväll för första gången sen jag vette fasen när den var igång sist :P  Ett under att den ville starta och att den inte dammat igen totalt kan man säga :P


Jaha vad har hänt sedan sist då? hmm jadu en en del kan man ju säga. Men orka ta det här liksom :P då skulle man ju få skriva ihjäl sej, och det orkar man ju inte xD
Men man kan ju ta detta: 

Att den 27 mars blev jag moster till en liten prinsessa vid namn Emmi♥
sveriges sötaste bebis :D

Nej nu har jag fasen inte tid med detta nu lär jag styra upp livet lite innan jag lär hem till Linnea:) 

Så hörs väl om några månader igen haha xD
pöss huuuujjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0