woopwoop

Gårdagen var det full rulle från man öppnade ögona tills man gick och la sej ungefär :P så man kan säga att man var helt slut igår haha..

Började med att jag var duktig och tvätta och städa hela lägenheten. När jag nästan var klar med det hörde Kriiiiillleeee av sej och var bara hoppa ut och köra hans bil till haga så den hittade hem igen, sen var vi ner till biltema och tror nog karljävuln handlade upp halva affären :P Iväg till erikslund för att sätta Emma i arbete med att kränga om lite däck, han inte mer än dit typ och lasta ur däcken förens Tommy ringde och sa att Kriiiiilleeee stod med soppa torsk, så var bara att kasta sej iväg och bogsera han. Tror fasen halva kommunen skulle tanka då när vi anlände, och klockan tickade och fick lite väl bråttom då jag skulle köra Linnea också, men även det hans i tid även fast allt drog ut på tiden :)



Till erikslund igen och hämtade däcken när dom var klara, där blev man attakerad av Ralle så när man kom ut där ifrån såg man ut som värsta negern :O Iväg och mötte upp Bästis festis och snacka lite med han, sen var det bara att bju mot gylle för där stod Kriiiilleeee och Tommy med soppatorsk IGEN :O Sen kunde jag och Linnea andas ut i några timmar xD Var upp till romme och kollade på när Kriiilleee och Tommy skruvade av en bakaxel, sen fick dom jävlarna soppatorsk för en tredje gång :P HAHA dags att lära sej att tanka ordentligt kanske ;)


Sen jävlar åkte jag hem och självdog, vilket verkligen var behövligt :)

Så får se vad denna dag har att erbjuda då. Ska väl snart iaf ta och styra upp livet, sen blir det förmodligen garaget en vända med, Linnea, Kriiillee och Tommy. Och det är ju hmm jävligt ovanligt HAHA eller inte xD


Aja styra upp livet lite var det xD

Pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0