Andreas

I lördags fick man ingen rolig nyhet direkt :(
 
Min barndomskompis Andreas Varhen gick bort.
 
Kommer aldrig glömma den sommarn för 100 år sedan när han och Enis skulle lära mej hoppa med inlainsen upp på bänkarna som finns på Jax. Har nog aldrig varit så blåslagen i hela mitt liv som jag var då haha. Gav mej aldrig och dom bara stod och gapa hela tiden åt mej om hur envis jag var och att dom var chockade över att jag inte låg raklång på backen och grinade. Men envis som man är så gav man sej såklart inte och tillslut lyckades jag med att hoppa upp på bänkarna. Så det var första och sista gången jag gjorde det :P Många roliga minnen har vi tillsammans när vi var små och även från tonåren då vi fick upp kontakten igen :) Dom kommer alltid leva med mej.

Så lilla vän hoppas du har det bra där du är och du är grymt saknad här nere. Men en vacker dag ses vi igen.
 





Vila i Frid
 
♥Andreas Vahrén♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0