God Jul :)

Får väl börja med att säga God Jul till alla som är in här och läser :)

Sen får man ta och säga grattis till Sofia och Sahlberg som fick en liten flicka i lördags :) Stort grattis till er :D


Äntligen är Julen över, och sista lediga dagen idag, för imorgon drar man igång och jobbar igen, ja iaf tre dagar haha sen är man ledig i några dagar till för att sen jobba typ tre dagar och sen vara ledig och sen sätta igång på allvar igen :P
 
Men det bästa med Julen är fasen att alla kommer hem som har flyttat här ifrån. Och jag har då iaf träffat dom bästaste av dom bästaste som har kommit hem :) Och det är inga mindre än min lilla Hobo Martina och såklart min Fruga :D och sist men inte minst min lilla mamma :D
 
Så jag och Martina tog vår årliga tur upp till kupolen dagen före julafton och sen fetta oss på matpalatset. Det har liksom blivit någon tradition från vårat håll så det går ju inte att bryta direkt ;)
 
Julafton blev till att fira den i grängesberg som på den gamla goda tiden haha. Och Emmis första jul var det också :) och hon förstod nog inte riktigt det där med julklappar ;) haha för allt var lika roligt som både snöre papper och leksakerna som låg i haha gullunge :) Sen på kvällskvissten anlände herr Bästis festis in till stan också :) så vi kollade på tomten är far till alla barnen hahaha och sen självdog vi nog :P
 


När vi vaknade på juldagen drog vi oss ut till lernbo och hälsade på en grymt saknad och älsakd fruga :D underbart :D fy faen vad jag saknar den bruden. annars hände det nog inte så mycket mer mer än att jag och bästis festis drog upp till skogen en vända för vi skulle köra Susanne och sen hem till Ida och köra dom så dom fick ut på äventyr :) när vi dumpat av dom så drog vi hem till mej och glodde på film och tog det ritkgit jävla lugnt. För en gångsskull var det faktiskt jävligt skönt att inte göra något alls utan att bara vara. Händer tyvärr inte allt för ofta i dagens läge. så när dom dagarna kommer är dom fasen efterlngtade :)

Nu är det snart dags att ta och styra upp livet här lite och sem bege sej upp till kommunen som ska bli min hemstad på heltid om några månader :D woopwoop men har ju lite att göra före det, så är väll dags att börja sätta igång. och iaf om man kanske ska försöka hinna med Djura och insjön idag också innan det är dags att söva igen och klockan ringer sådära olagligt tidigt imorgon bitti igen blääää haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0