kaffe kaffe kaffe

Sitter här och pimplar lite kaffe och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så man kan hänga upp skiten och kasta in den sista. För att sedan diska lite och sen ta en sväng om med snabeldragaren. Så man blir klar och kan styra upp livet lite granna. Lär ner till kontoret idag också och hämta lite nycklar och skit. Sen får vi se vad denna dag har att erbjuda :)
 
 
Gårdagen var man ner till Tunabyggen för att lämna in lite papper som dom skulle ha, och vad hände då när man klampade in där, jo jag fick mej en lägenhet :D woopwoop äntligen :D Så nångång nästa vecka ska jag in dit igen för att skriva konstakt på lägenheten och direkt efter det står Ludvika på schemat och Ludviak hem för att säga upp min där nere :P Så första mars blir jag Borlängebo på heltid ;) känns som om en grej går åt rätt riktning iaf :P så nu har jag ju lite och göra ett tag framöver^^ storränsa och packa :P
 
Annars spenderades gårdagen bara med dom bästa Rikard Minii och Linnea :)
 
nej nu hör jag att den där tvättmaskinen är klar så nu lika bra att börja göra lite nytta då :)
 
Fick mej ju ett fint Lucia mms nyss också xD
 
 
 
sötunge :D
 
 
 
pöss huuuujj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0