Nyår!

Då var det sista dagen på detta år nu då, och inga planer än vad som händer ikväll :O haha förr i tiden hade man alltid nyår planerat minst ett halvår i förväg och nu sitter man här samma dag och inte vet ett skit :P haha Men har massa erbjudanden i Falun, Insjön, Leksand, Borlänge och Ludvika. så bara man orkar bestämma sej vad man vill göra så är kvällen räddad haha.
 
Helgen har flugit förbi fredags kom jag Bästis festis och Tony hem från sthlm så tillbringade den i saxdalen hemma vid Tony innan jag och Bästis festis drog oss vidare mot Borlänge. Där åkte jag och träffa upp Patrik, Göran Ralle och Jerk så dom gick lös med att byta lampor på min bil haha. Sen åkte jag ner till Ludvika och självdog :)

Lördagen vaknade man och trodde man hade slagit i huvet för rensade typ ur alla skåpen i köket, så dom är nerpackade och skåpen städade :O så bara 2 skåp och en låda kvar att fixa där :) Sen städa jag bakom spisen och tog tag i fläkten. Så känns skönt att det är klart iaf :) så bara resten kvar då haha...
 
Bästis festis anlende ner så då drog vi och beställde hem Thai mat och käka som dårar och hamnade typ i paltkoma ett tag innan det blev dags för saxdalen och hem till Tony en vända :) Tillbaka till Ludvika för att vänta på Fredholm och Cg men vi tyckte dom var så sega så vi drog hem till mej och skulle vänta på att dom hörde av sej, så vi slängde oss och glodde på film vilket relaterade i att vi somna.
 
Söndag låg vi och drog oss halva dagen typ och plöjde film efter film tills klockan nästan blev runt en fem sex och det kanske var dags att styra upp livet så iväg mot Borlänge så jag och farsan drog hem till Bibbi en vända innan jag skulle vidare mot Djura och hem till Daniel :)  Det var trevligt, satt och snacka en massa skit i flera timmar tills vi insåg hur mycket klockan egentligen var och det var dags att börja bege sej mot Borlänge igen och rena isgatan hem var det, eftersom det regnat under kvällen och skiten frysit på haha. Alltid trevligt med spännande åkturer haha men hem hel kom både jag och bilen så :P

Nej nu är det dags att pimpla lite kaffe och börja styra upp livet och försöka komma på vad man ska orka göra idag då haha :)
 
Ha ett förbaskat bra nyår alla nötter så hörs vi nästa år ;)

sen säger jag som Pumba: Nu lämnar vi det bakomflutna före oss;P
 
Pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0