Tisdag!

Jaha då var vi inne i december nu då. Vart har det här året tagit vägen egentligen? har gått så jäkla fort så man knappt har hunnit med i svängarna känns det som :P
 
 
Japp i fredags blev blev det att dra sej ner mot Ludvika när man slutade, så åkte hem till systeryster, Jörgen och Emmi en vända vilket slutade med att vi satt och klämde pizza :P
 
 
Tillbaka till stan och ner till Classons för att möta upp Bästis festis som stod där och väntade på att jag skulle anlända in till stan. Så vi drog upp till mej och tog det lite lungt innan det slutade med att vi satt i bilen igen påväg till Borlänge för att hämta lite öl eftersom hans öltarm började skrika :P När vi var tillbaka till stan åkte vi och mötte upp Crille, Jesper, Micke och Cg för att sedan dra hem till Ken för att vara där. Runt en halv tolv tolv hoppa vi in i bilarna och drog oss upp på stan en vända och kolla läget, tills klockan blev halv ett och den där jävla smärtan gjorde sej påmind så då drog jag och Bästis festis hem till mej och avslutade kvällen.
 
När vi vaknade på lördagen blev det ner till Torina och köpa kebab :P jajemän varför inte köra skräp mat två dagar i rad :P hahaha... Hem och kasta i oss det och glutta film. Vilket slutade med att båda låg och trynade som små bebisar. Vaknade av att Rikard väckte mej och sa att Klockan var runt fyra nångång. Och visade sej att vi missa minnes stunden för Fredrik den började liksom tre :( Mot kvällen blev det att dra sej upp mot Borlänge för att inte göra så mycket mer direkt. Blev en riktigt lugn kväll och den var verkligen behövlig :)
 
Söndagen tillbringade jag hela dagen med farsan :) Vi var hem till farbror Jonny och hälsade på
 
 
sen även förbi vid farmor en vända innan vi åkte ner på stan och var ut och käka på thaien :) riktigt gött var det :)
 
 
 
Igår var det måndag och var nog ingen lugnt stund från att man slog upp ögona på morgonen klockan fem tills man självdog på kvällen :P
Började jobba klockan sex i Djurås sen när man var klar i Djurås och Gagnef blev det in till Borlänge och avsluta jobbet där inne. När jag sluta brassade jag ner till Gränges och till syrran. Vilket slutade med att jag fick vara barnvakt åt mosters gull medans syrran var ute och fixade och trixade lite :)
 
 
När jag åkte där ifrån blev det raka vägen upp till Rämshyttan där Rikard, Mattias och Celine var så jag och Rikard lånade Mattias skoter en vända och va ut och brassade gärnet i byarna där hur underbart som helst :D skoter is the shit xD Även fast det var kallt som satan :P Jonas kikade förbi en vända också så vi pimpla kaffe och snackade lite skit med han :) När Susanne kom hem drog vi oss in till Borlänge för att möta upp Minii och Linnea så vi drog hem till mej och pimplade kaffe och snackade lite skit i några timmar :) Tillbaka till skogen och hem till Susanne för att hämta Rambo eftersom Rikard glömde han när vi drog hahah Då fick jag mej en liten present av henne haha :) Sen hem till han och glodde på tv en vända innan man somnade :) vilket slutade med att när klockan ringde imorse hade jag nog bara sövit i typ tre timmar bara haha aja tur man inte behöver så mycket sömn :P
 
 
Nej nu ska ja styra upp livet lite kanske så man kanske hinner med nått idag också innan det är dags att söva igen.
 
pöss huuuuj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0