Ludvika!

Jajemän då är man tillbaka i Ludvika, anlände hit i tisdags. JÄTTE ROLIGT eller inte. Är så förbaskat trött på denna stad så jag bara skulle vilja kräkas på den :P Saknar redan alla i Borlänge :O får se hur länge man klarar sej innan man hamnar där uppe igen. Men det är egentligen meningen att jag sak vara hemma i typ två veckor, men den som lever får väl se hur länge man står ut ;) kan gå fort i svängarna haha. Har varit med förr så ;)


Nästan en helt nystädad lägenhet har man också, bara vardagsrummet kvar, och då jävlar lär jag verkligen få ta och tugga damm, är nästan så man blir uppäten av dammråttorna haha. Det är ju snabbt fixat när man bara tar första klivet och ska orka göra det också.

Sen lär jag väl ta mej i kragen och leta på alla mina jävla mp3 skivor som jag har lagt på något bra ställe :P Lär ju gå igenom dom och leta på lite musik, har ju lovat berrabus att fixa en skiva åt han, så då kommer man ju ha något att roa sej med, när dom är hittade. Ska ju vara 80 -90 tals musik. Men lär ju hitta en hel del idiot musik på dom HAHAHAHA bara och hålla i hatta :P

Jaha nej städningen i vardagsrummet får vänta, nu ringde lilla Cathrin så ska ner på stan och träffa henne :D var ju inte igår liksom :O så kasta om kläderna och börja dra sej ner då da :D

Pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0