2011

Den/Det bästa..
.. låten-ar? --- A1 låtarna haha
.. filmen? --- Twilight även fast den inte var så förbaskat bra :P
.. minnet? --- Strömstad, och alla dampkvällar med dom bästa
.. färgen? --- Svart
.. boken? --- inte läst nåon
.. konserten? --- A1 :D
.. staden? --- Strömstad
.. parfym? --- blue pearl
.. TV-programmet? --- The killing
.. årstiden? --- Sommaren
.. julklappen? --- allt ;)
.. födelsedagspresenten? --- hm vad fick jag då? minns inte xD
.. natten? --- med dom bästa
.. dagen? --- med dom bästa
.. community? --- Facebook
.. spelet? --- Super mario brooooo
.. drogen? --- ciggjävlarna
.. godiset? --- Lakrits
.. drickan? --- Coca Cola
.. citatet? --- "Sket man väl i"
.. jävulskapet? --- HAHA oj inget man kan skriva här :O
.. byxorna? --- mina team sportia ^^
.. jackan? --- min svarta :P
.. tröjan? --- Peak
.. skorna? --- Mina lila converse
.. möbel? --- sängfaen
.. tidningen? --- aftonbladet
.. dansen? --- muppdansen ;)
.. krog? --- Flamingo hahaha :P
.. träffen? --- Med alla dom bästa jag lärt känna i år :)
Är du nöjd med året? ---  Jajemän det är jag, har verkligen varit ett damp år, umgåts med dom bästa dygnet runt ungefär, sena kvällar/ nätter och ibland tidiga mornar haha levt livet kan man väl säga att man har gjort :P
Vad gjorde du för exakt ett år sen? ---  så jävla bra minne har jag inte, så det minns jag fasen inte haha.
Vad kommer du göra nästa år bättre än du gjort nu? ---  Förhoppningsvis flytta, och sen hitta ett riktigt jobb
Finns det något du vill ändra på detta år? ---  det finns det säkert, men kommer inte på något just nu
Ångrar du att du inte gjort något speciellt? ---  Nej jag har nog gjort allt och lite där till
Eller ångrar du att du har gjort något? ---  Nej
Har du gjort något du aldrig trodde du skulle göra? Isf , vaad? --- haha ja, har väl blivit en del tokigheter men det är inget man snackar högt om haha
Någon speciell kille du fastnat för under året? ---  klart det ;) och vi har väl haft våra stunder hahaDD
Den/Det bästa..
.. Låten-ar? Chris Brown feat Justin Bieber - Next to you och A1 - The life that could have been
.. Filmen? Twilight  Breaking Down Part 1
.. Minnet? Strömstad och alla damp kvällar med dom bästa
.. Färgen? Svart
.. Boken? Har inte läst någon
.. Konserten? A1 såklart :D och Chris Medina :D
.. Staden? Strömstad <3
.. Parfym? Blue Pearl
.. TV-programmet? The killing
.. Årstiden? Sommaren <3
.. Julklappen? allt jag fick ;)
.. Födelsedagspresenten? hmm vad fick jag då? minns inte
.. Natten? Med dom bästa
.. Dagen? Med dom bästa
.. Community? Facebook
.. Spelet? Super mario
.. Drogen? Ciggjävlarna
.. Godiset? Lakrits
.. Drickan? Coca cola
.. Citatet? "Sket man väl i"
.. Jävulskapet? haha oj många, men inget man skriver här direkt :P
.. Byxorna? Mina team sportia ^^
.. Jackan? Min svarta :P
.. Tröjan? Den jag köpte när vi var nere i ullared
.. Skorna? Mina lila converse
.. Möbel? Öh? sängfaen
.. Tidningen? dt, aftonbladet
.. Dansen? Muppdansen ;)
.. Krog? Flamingo hahahahah ;P
.. Träffen? Alla dom bästa jag lärt känna i år :)


Är du nöjd med året? Jajemän det är jag verkligen. Det har varit ett riktigt damp år, umgåts med dom bästa dygnet runt. Så det har blivigt sena nätter och ibland tidiga mornar haha. Levt livet kan man väl säga att man har gjort :P

Vad gjorde du för exakt ett år sen? Så jävla bra minne har jag inte, så det kommer jag faktiskt inte ihåg haha.

Vad kommer du göra nästa år bättre än du gjort nu? Förhoppningsvis flytta, och sen hitta mig ett fast jobb :)

Finns det något du vill ändra på detta år? det finns det säkert, men kommer inte på något just nu. Men hoppas det flyter på som förra året gjorde 

Ångrar du att du inte gjort något speciellt? Nej jag har nog gjort allt och lite där till. Kanske att jag inte varit nere i Uddevalla hos morsan mer, och fått dampat med Emil och Lukas där nere! Men får ta igen det i år ;)

Eller ångrar du att du har gjort något? Nej, dumt och ångra sej ;) man tar det för vad det är :D

Har du gjort något du aldrig trodde du skulle göra? Isf, vad? HAHA ja, har väl blivit en hel del tokigheter, men det är inget man snackar högt om haha. Det får Rikard, Ante och Jonte stå för hahaha :P Jävla dårar som lurar iväg en på allt (A)

Någon speciell kille du fastnat för under året? jajemänsan ;)

Någon speciell tjej du fastnat för under året? haha nej

Har/ska du ha något nyårslöfte? Nej, jag bryter dom ändå jämnt, så kändes som om det inte var någon ide att hitta på några liksom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0