Gårdagen!

Gårdagen spänderade man halva dagen i sängen då man fortfarande inte kände sej riktigt kry, men mot kvällningen blev man kidnappad av Simon och Patrik :) Så blev ut på lite äventyr med dom, vilket slutade med att vi hamnade hemma hos Kenny och i garaget med han, kusseliten nettah, Martina, Jennifer, Jonte, Berra, Daniel och några fler :) Tur att man är härdad med att vara i garage hahah över fyra timmar var vi där, så man kan säga att fötterna gav upp och var som is bitar mot slutet hahahaha. Men vafaen tur det finns badkar:P

Idag känner jag mej piggare än på länge, och då har jag ändå inte sovit så förbaskat länge, somnade nästan direkt efter att jag kommit hem och hade plaskat lite i badkaret och fått upp temperaturen i fötterna igen. Vaknade runt åtta i morse :O hur ofta händer det att man vaknar vid den tiden på morgonen och är pigg? händer inte ofta i min värld i alla fall då man är en natt uggla xD

Idag får vi se vad som händer, inget planerat, har lärt mej att man inte ska planera, blir ändå aldrig som man planerat hahaha. Har i alla fall nyss duschat och ska väl ta och styra upp livet lite här snart, tänkte nog kanske ta mej en tur till farmor och hälsa på en vända, så om hon har några stickpinnar eller vad fasen det heter att låna ut :) För snart jävlar ska jag försöka mej på att sticka HAHA kan bli jävligt spännande, hör ni en explotion så vet nu att de inte ville funka som jag ville :P

Eftersom jag är duktig och håller på och tvättar just nu så kan jag lika gärna ta mej i kragen och diska lite, sen även kanske ta mej en tur med snabeldragaren. Då kanske min lilla far blir glad när han kommer hem :P haha kanske dags att även röja lite, känns som om jag har spritt ut mej ordentligt här :P så får väl lov att samla ihop mina grejer lite, så slipper han få sej ett psykbryt :P mohahaha. Ordning och reda ska det tydligen vara? hmm undrar om det är något man kan äta? inget jag har hört talas om förut haha nej då skämt och sido, jag är typ lika dan så vet nog vart jag har fått det ifrån ^^

Nej nu blir det nog dags och göra ett ryck här så man kommer någon vart :) 

Pöss huuuuj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0