Natten!

jadu vad säger man om denna natt då? haha... höll precis på att somna runt en tre och då fick jag mej ett sms av tommy som jag svarade på, vilket visade sej att han ante och krille precis annlände till Ludvika eftersom att dom hade tråkigt. Så var bara att dra sej upp och släppa in dom. HAHA tror dom gick lös på allt här inne, facebook ska vi nog inte ens prata om, så kommer dom och hälsar på är det lika bra att logga ur skiten på en gång :P Jävla nötter:P

Nu är klockan 07.30 :O och dom har nyss dragit :P känns inte direkt som någon ide att gå och söva nu, så det är väl lika bra att börja styra upp livet. För senare idag blir det att dra sej tillbaka till blge, och då är det nog min tur att dampa lös på dom mohahaha hämden är ljuv grabbar ;)


nej nu kan jag inte sitta här mer nu lika bra att göra nått annars kommer jag nog snart sömna :P


pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0