Nytt år och nya möjligheter!

Då var det 2012, fasen vad tiden går fort, känns nästan som om det var igår det blev 2011 liksom. Och vart tog det året vägen? Bara flög förbi så man han ju knappt med i svängarna :O 

Men under det året så har jag träffat och lärt känna en hel del underbara vänner :) och dom är verkligen guldvärda hela bunten :)

Men detta år verkar bli mycket mycket bättre än det förra, har en hel del utmaningar och nya äventyr framför mig. Och en hel del nya steg som ska tas :) Så nu gör v som Pumba och lämnar det bakomflutna före oss haha ;)

Nyårsafton blev att spendera uppe i Falun hemma hos Ingegerd med Brorsan, kände att man kunde fira det med han eftersom att han drog till Thailand på nyårsdagen och ska vara där i flera månader. Fuskit värre :P men men det är han verkligen värld, så jävla mycket som han har jobbat och slitit nästan varje dag sen i mars :O förstår inte hur han har orkat :O och det har ju varit värsta passen också :O





Ja vem har sagt att min bror är normal haha, för när jag och farsan skulle skjutsa han till arlanda på nyårsdagen så höll jag ju på att dö när han skulle kliva ut i detta :P



Man frös ju bara man kollade på han vill jag lova ;P galning :)

Början av året har fått sej en kanonstart, har umgåts med dom bästa varjedag typ, och nya galenskaper varje dag har det blivit. Men så det ska vara, älskar när det är full rulle :)

Den högsta guldmedaljen går till min Bästis festis som verkligen finns där 24/7 för en och han är nog den som verkligen kan läsa en som en öppen bok, går inte och dölja något där inte haha. Men du vet att jag finns där för dej 24/7 också. Är alltid bara ett telefonsamtal bort!



Bästis festis liv, kaffe och luren HAHA ;)



Rambo är ute och kör lite bil ;) inte lätt att få en bra bild när han har svårt att sitta still :P

nej fy tusan nu ska det nog fixas lite käk här och sen göra sej iordning för att dra ut och möta upp da liga, och se vad denna lördagskväll har att erbjuda :)

Hörs!

Pöss huuujj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0