Veckan!

Denna vecka började med att jag kom hem från Uddevalla. Sen har det varit full rulle hela tiden:) även träffat en grymt saknad babyfriend och min lilla hårboll:) annars har jag umgåtts 24/7 med min älskade bästis festis har nog inte varit ifrån varandra en enda minut:O så man kan säga att det är lite tomt nu! Vi har även varit på lastbils tur till Sthlm och sovit i en lastbil haha ja då har man testat på det också haha. Gah trött som ett as men kan inte söva bra drygt, så vi skyller på bästis festis:P äntligen slut på parasit veckan p&l och hela kommun är äntligen som den ska vara UNDERBART om ni frågar oss borlängebor;) nej nu lär jag fasen försöka söva! Klockan ringer ju imorgon bitti:O natti natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0