Mååååååndag xD

Då har ännu en helg passerat och en ny vecka tar fart :)
Denna helg har verkligen varit upp och ner, då hur humöret verkligen har åkt berg och dalbarna :O 

Men Krille har då verkligen gjort allt för att det skulle kännas bättre. Du ska veta att du ska ha ett stort tack för det, Du är verkligen bäst vännen♥ Att du har stått ut med mej fattar jag inte, stod ju knappt ut själv :P




Älskar dej vännen


Bästis festis kom ju förbi i fredags och pimpla lite kaffe och snackade skit, vilket slutade med att han kidnappa mej och vi drog ner till Ludvika på lite ärenden. Blev en tur till Ken och när man hoppade ur bilen var det första man fick höra från han "Vafaen det är ju bara en halv Nettiz kvar, vad har du gjort?" haha ja visst så kan man också se det en halv nettiz kvar HAHA så går det när massa kilon har försvunnit :P mohaha..

Jag och Rikard drog oss upp till mej en vända medans vi ändå var i krokarna vilket relaterade i att vi båda låg och sov som två bebisar i några timmar. Så när vi vakna tyckte han att vi skulle dra ner och köpa thai mat och dra till sporthallen och käka och snacka lite med hans mor medans hon jobbade. Så gratis är gott har jag hört, så vi drog och handla och drog till sportis :P


Åkte upp till skogen och inväntade Ken, Jeanette och Micke som skulle komma upp för da liga kom ju på att dom skulle dricka öl och gå på falu kalaset :P vilket dom fick göra då, så jag och krille körde upp dom och sedan drog han och jag tillbaka till Borlänge och tog det lugnt.

Lördagen blev riktigt lugn vill jag lova, var med Krille och Palle bara, sen även en vända ut till Ornäs och pimpla lite kaffe och snackade lite skit.

Söndagen var man bra död när man vaknade halv åtta på morgonen :O och vilket visade sej att man typ bara sovit 2 timmar :O men gick inte att sömna om så var lika bra att kliva upp. Han med en tur till Falun på morgon kvisten och sen när man var tillbaka till Borlänge Krille och dom där dom satt och vänta för att få pimpla kaffe :P kusinerna Svensson är ju bara för roliga :) Så blev där tills det blev dags att dra ut på hemligt uppdrag ett tag för lite skitsnack och kaffepimpling^^


Blev även att möta upp Bästis festis lite och diskutera en hel del, så sluta med att han kidnappa mej IGEN och vi hamnade i Ludvika, tills vi drog upp till skogen och hem till han, där han börja kocka för han tyckte vi skulle käka, sen plöjde vi igenom några filmer, fast man kan ju säga att man inte såg dom så mycket eftersom jag var jävligt trött, så såg några min av varje film HAHA


Så ja mina vänner jag lever, batteriet i luren dog igår och hade ingen laddare med mej, sååååå nu slipper ni ha panik :P Så ni behöver inte vara oroliga bara för att min mobil är död en kväll ;P Söta vänner man har xD


Pöss huuuujjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0