Öj :)

Hade en trevlig dag igår :) Den bestod att bara vara hemma vid Palle med han och Krille och inte göra allt för övedrivet mycket precis. Krille var i alla fall duktig och började spackla på bilen, var ju inte en dag försent om man säger så haha. Kanske han får fart på den inom en snar framtid också :P

Palle var duktig och kastade ihop en lassange, fy fasen vad gött det var, längesen man käkade lassange :O och jag som verkligen älskar lassange, så det var ju pricken över i:et om man säger så xD haha...

Tog mej visst lite sovmorgon idag så vaknade väl för typ en timme sen :O blev förvånad själv när jag kollade på klockan. Annars brukar jag alltid lyckas vakna mellan kvart i nio och kvart över nio, det slår liksom aldrig fel.

Var även duktig och ringde till Lindgrens igår, och tro det eller ej men denna gång fick man fasen tag på dom också. har ju varit jävligt svårt tidigare, men plötsligt händer det elllleeeeeer? :P
Men tyvärr hade dom ju inge ledigt just nu så det är bara att ringa och tjata på dom som han så fint sa när jag snackade med han :P så man får väl ta och göra det då :P så det händer något här i livet :P

Nu inväntar man Bästis festis :D underbart lite kvalitetstid med han är aldrig fel :) känns som att det behövs ^^

nej nu anländer han så lika bra att kasta sej ut :)

Pöss huuuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0