God Morgon :)

God morgon världen vilken underbar dag xD

Det är tur att man får sova hur länge man vill eller? :P

Kvart över åtta imorse börja Krille dampa iväg 120 sms för han hade tråkigt :O Så slutade med att han stod utanför dörren här och trampa, sen blev man kidnappad också :O :P tur man hinner vakna ordentligt först haha

Så nu är man hemma igen en vända, innan han kommer tillbaka och tänker kidnappa mej igen, då blir det till att vara snäll och dammsuga hans bil lite, medans han fixar och trixar med en massa annat xD Fasen jag kan vara snäll bara jag vill tydligen ^^

Blir även till att baka lite granna också hade jag tänkt försöka göra, men får se hur långt man kommer med det :P
Medans Krille kidnappade min bil i några dagar har jag brassat runt i hans bil :P och jag lovar nog att halva kommunen har hört när man varit ute och bromsat HAHA går ju liksom inte att smyga med det precis om man säger så ^^

Men nu har man ju fått tillbaka sin lilla pärla konstigt nog xD trodde jag aldrig skulle få se röken av den jävuln, eftersom det är någon som är lite sugen på den :P 

Får se om vi ska vara duktiga och slita bort toningen på bilen idag, och sen införskaffa ny toning så lilla bilen blir vacker igen, för tror det hände en grej med den andra toningen HAHA. Ja det visar sej väl allt hur långt man kommer med allt som man har tänkt göra idag xD

Nej ut och röka lite och försöka styra upp livet lite eftersom man inte han göra det sist när man vakan :P

pösss huuuuujjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0