woopidooooo xD

God kväll ^^

Han nog med en del av det som skulle göras idag iaf, städat krilles bil så nu är det ren och fin invändigt vill jag lova, var nog längesen det glänste så HAHA. Sen vart det en massa döande hemma vid hans kusin och vid hans mor innan han skjutsa hem mej och jag började baka :) Så lyckades iaf kasta ihop lite snoddas och sen en tårtbotten. Så den andra tårtbotten får jag försöka hinna med och göra imorgon, och sen lite mera snoddas :P

Så tårtbotten står inne i ugnen nu och är väl klar snart :) så får väl hoppas den blir bra :P men det är ju jag som har gjort den, så då kan det ju inte bli annat än bra haha :)

Känner mej helt slut i huvet :O känns som om en bomb kan släppas när som helst, fast kanske inte så konstigt nu när hjärnan har dividerat med sej själv i några timmar, och man har hunnit funderat på en hel del jävla saker som man inte verkar komma någon vart med :O bra jävla drygt. Men livet kan ju inte vara på top jämnt, och nu var det bra jävla längesen man kände sej så hära så bara och gilla läget. 

Men bara kakjävuln i ugnen är klar ska jag fasen ringa mr S och snacka lite känner jag!

Pöss huuuuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0