Helgen!

Första helgen på länge som man var ledig en hel helg. Hur skönt var inte det då? Jävligt skönt om ni frågar mej :)

När jag slutade i fredags bar det iväg till Rämshyttan och till bästis festis för att hjälpa han med forden. Men när det inte gick som vi ville gav vi upp, vilket var efter 20 min typ haha. Tålamod det vet vi vad det är mohaha ;) Slängde oss och glodde film i stället eller ja slutade med att man låg och tryna i några timmar. Bar ner till Ludvika och köpte Thaimat och drog vidare upp till mej och käka. Sen åkte vi upp till Sofia och Sahlberg där dom befann sej och även Nykvist och Denice. Var flera månader sedan man träffade den grabben och hade man vetat vad som skulle hända dagen efter hade man verkligen tagit vara på tiden ordentligt. Men han var lika flummig som vanligt och var nog ett under att Sofia och Sahlbergs lägenhet stod kvar haha.

 
Blev ner på stan en vända och träffa Micke, Mattias, Crille och några till. Vilket slutade med sen att jag, Rikard, Mattias, Ken och Micke hamnade i Borlänge en vända. Sen åkte vi hem till Ludvika och självdog :)
 
När man vaknade på lördan och kollade på klockan höll man ju på att ramla ur sängen sju gånger ungefär, klockan var typ två, var bra längesen man sov så jäkla länge :P men dumt och gå upp ändå :P två timmar senare var man uppe och kutade haha full rulle först till Rämshyttan en snabbis sen willys och handla så drog vi hem till mej och fixa käk och inväntade Linnea som skulle kika ner också :D efter några timmar blev det att åka och plocka upp Mattias så drog vi fyra nötter till Borlänge och hem till Robin där det var full fest :) Riktigt trevligt var det faktiskt.
 
När det blev dags för hemfärd mot lilla Ludvika igen fick vi oss en tur genom skogarna för Mattias skulle hem. Så  jag och bestis festis släppte av han där och drog oss vidare mot grannkommunen och söööööva :P

fast klockan han typ bli runt halv sju innan vi somna :O ja ibland kan klockan gå fort hahah....
 
Söndagen när man vaknat till liv körde jag hem nöten och sen till berget och hälsa på systeryster och Emmi en vända :) Sofia och Sofi kom förbi på kvällskvisten och snacka lite skit också :)

 
Nej faen nu har jag inte tid för detta lär fasen ta mej till akuten eller nått åkt på jävla uvi jippii, så jag får skylla på att det är muppens fel haha...
 
pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0