Noooovember...

Ja då var det november, vart fasen har alla månaderna tagit vägen? men det sägs ju att det går fort när man har roligt. så lär väl ha haft riktigt jävla roligt då.
 
Hmm men ändå tycker jag att jag inte gör nå annat än att jobbar jobbar och jobbar. känns ibland som om man lika gärna kan flytta in i städförådet haha...
 
I lördags tog jag mej en tur ner till Uddevalla och suprisade morsan efter att jag slutade jobba. Snacka om att hon var snopen när hon öppnade dörren och såg mej stå där utanför haha :D
 
Undrar vad man ska göra av denna dag då? den som lever får väl se, har iaf slutat tidigt idag.
 
Igår tog jag mej ett besök hemma vid min älskade och saknade babyfriend :D alltid lika trevligt han får en alltid på bra humör när man känner att humöret inte är det bästa. Och skönt att få snacka av sej lite ordentligt. Så det blir förmodligen en tur dit igen denna vecka :D ynderbart :D 
 
Och får se om man kanske äntligen börjar få turen med sej på sin sida angående lägenheter i borlänge :D hoppas kan man alltid, för nu jävlar har poängerna stigit ordentligt så nu är det bara att hålla tummarna :D
 
Nej nu har jag inte tid med detta plikten kallar...
 
Pöss huuuujjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0