ny vecka!

Insåg precis att nu förtiden när man uppdaterar så blir det oftast om helgerna, men det är inte så konstigt egentligen, för det är då det händer massa saker, medans på veckorna så jobbar man och orkar inte eller hinner inte med så mycket mer :P
 
så vi fortsätter väl i samma bana ;)
 
Som sagt var man ju sjuk torsdag och fredag. Men mot eftermiddagen på fredagen så började man friskna till sej och blev en människa igen :) Rikard anlände och kidnappa mej när han kom till Ludvika. Så blev iväg att hämta upp Micke och sedan drog vi oss till skogen för han skulle hämta en moppa. När han drog åkte vi till nyhammar och hämta upp Minii och drog oss vidare till ludvika igen och hem till Ken. Där dom fyra nötterna började festa. Efter några timmar anlände även Therese så då drog vi oss över till Fredholm där han hans bror, Jesper och Macke befann sej. När det blev dags för krogen körde jag upp Rikard, Minii, Micke Ken och Therese och släppte av dom där och drog sen ner till Crille igen och han och jag drog till Smb en vända och hämta upp Söderlind och resten.
 
 
Hämta upp mupparna när dom var klara på krogen och tillbaka ner till Crille för då skulle dom ha efterfest :P så vi kom där ifrån runt fyra och runt halv sex var vi hemma vid Rikard efter att ha tagit en tur till Nyhammar och släppt av minii. Och nöten nummer ett han skulle snacka hål i huvet på mej men jag somnade haha
 
Vaknade runt tio på lördagen :O och då jävlar var man helt död hade ju inte blivit många timmars sömn precis, så kasta mej ut i soffan och kolla på tv men slutade med att jag somna igen och vaknade vid två haha. Då körde Rikard hem mej så jag kunde styra upp livet lite. Sen var det bara att åka hem till han igen och invänta Linnea som skulle anlända dit så vi tre kunde dra oss till Nyhammar och hem till minii för att spendera kvällen där. Vilket slutade med att minii fick leka kock åt oss så vi gluffa massa kyckling och ris haha.l Blev några filmer innan jag och Rikard var tvungen och sticka för att hämta Susanne. Vilket slutade med att det blev efterfest hemma vid henne haha :) vilka dårar men bra jävla kul var det. Sen vid halv fem kom jag på att jag skulle ju upp och jobba på söndagen :O så vi fick kasta oss hem till Rikard typ och självdö så man fick nån timmes sömn iaf :P
 
När klockan ringde var det faen skottpengar på den, gick ut och skulle starta bilen, men ville den starta? hmm nej det var ju dumt, så upp och yrde runt och fick liv i Rikard så slutade med att jag hade hans bil så jag kunde åka och jobba. När jag kom tillbaka låg fanskapet och tryna som en liten gris i soffan :P Men det fick han inte göra länge när jag klev innanför dörren haha synd om han :P

 
 


Senare mot kvällen blev det en tur till Sandviken med Rikard och Ken för ken skulle hämta en moppe eftersom hans stod i lågor i fredags :O  När vi åte där ifrån så var vi förbi några i Storvik och hälsade på :) humor med det hela att dom bodde typ bredvid gatan kärleksstigen där uppe i Storvik. Och det fick mej att tänka på Anette en brevkompis jag hade när jag var mindre hahah vad är oddsen? :P för hon bodde på kärleksstigen haha humor. Rikard tyckte vi skulle åka förbi där och plinga på :O dåre, men lyckades få han att fatta att hon bodde väl ändå inte hemma nu eftersom  hon är 26 idagens läge :P hur många bor hemma då egentligen? haha ja alltid finns det väl säkert någon :P
 
ja nej nu är det väl dags att försöka göra lite nytta här innan man ska hoppa ur jobbkläderna och försöka hitta på något av denna dagen :)
 
hörs väl efter helgen igen säkert haha xD


pöss huuuj
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0