yey!!

Haha fick mej en spännande start på dagen kan man ju säga :P tror det hände en grej ;) men men så kan det gå HAHHAHAA livet i skogen kan vara ett jävla äventyr haha...


Nu sitter man i blattelandet en vända och pimplar lite kaffe innan man ska iväg mot södra backa och Bt truck och göra lite nytta :) så lika bra att passa på att uppdatera lite medans man har tid, inte varje dag det händer liksom. Folk kan ju tro att man har dött haha tråkigt :P

Va på teknikdalen och jobbade här i måndags och fick se detta :P

 
Måste ju vara ödet? HAHAH :D
 
Och sen har min lilla bil kommit tillbaka till mej också ^^

så nu är det farligt på vägarna ;)
 
gårdagen var det jobb jobb och jobb och när man sluta var man helt död :O är väl egentligen inte så konstigt, jobbar 6 dagar i veckan i över fyra månader haha då får man vara trött :P så sov lite sen bar det upp till Rämshyttan och till Herr Karlsson och tog det lite lugnt innan vi åkte in till Borlänge och hem till Sara en vända och drack lite kaffe och snacka lite skit, eller ja Sara prata jag var halvdöd och Rikard satt och spela på min lur hahhaa vi kan då xD
Sen bar det upp till skogen igen för att söva några timmar innan klockan ringde igen och man var tvungen att packa sej upp... bläääää hade gärna legat kvar och söööövit mera vill jag lova.. Men men två dagar till sen en dag ledigt och då blir det SÖVA :D


 
Herr Karlsson käka nog upp halva kylskåpet innan det blev dags att självdö :P
 
nej nu lär jag pysa igen... stressigt.se ;)
 
pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0