Äntligen :)

Äntligen har man fått tillbaka datorn och den fungerar som den ska :) så nu ska den andra datorn bara tömmas och sen skicka iväg den till brorsan och se om han kan lyckas fixa den också. Men den blir det nog lite värre med, med tanke på att den har nog verkligen gjort sitt :P Så ska väl orka ta tag i den jäveln någon dag också :)
 
 
 
Inatt blev man väckt av bästis festis och minii som hittade ner till Ludvika och ville övernatta så var bara att släpa sej upp och ner och kasta in dom jäklarna :) alltid lika trevligt att ha dom här :) myspys på högnivå :) Den ena är nog värre än den andra, men jag älskar dom ändå :D haha många goda skratt får man med dom två grabbarna iallafall :) Så blev att umgås med dom typ hela dagen låååång.
 
Och imorgon blir det iväg till Saxdalen och hälsa på en grymt SAKNAD babyfriend :O nu var det bra längesen jag träffa han, var nog sist jag och Rikard var dit och det var ju fasen innan jag börja jobba :O och det är ju över tre månader sen :O Och det är INTE åkej :-/
 
Men nu blir det till att slänga sej ner i soffan och knapra lite chips och pimpla cola innan man ska söva lite :)
 
puss hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0