Bästis festis

 
http://www.expressen.se/nyheter/paret-raddades-av-rambo---hoppade/
 
Det som hände igår hoppas jag att jag ALDRIG får vara med om igen. Att vakna av att Micke ringer och frågar om man hört vad som har hänt och man fattar inget och han säger gå in och kolla dt. Och det första man ser är Bästis festis hus som står i sky höga lågor. Snacka om panikslagen man blir och sen när man frågar Micke om han hört nått ifrån dom och han säger NEJ och att det inte går att få tag på dom. Ringde som en jävla jubelidiot till Rikard men var bara iq svar hela tiden. Fem minuter kändes som typ två timmar att vara helt ovetande om hur det har gått eller något sånt. Det enda man visste var att en person i 25-30 års åldern satt annhållen för försök till mordbrand. Går inte att förklara hur mycket som han cirkulera runt i huvudet på en.
 
 
När Micke lyckats fått tag på Mattias kunde man andas ut lite när man visste att dom levde och var okey, men ändå inte andas ut helt. När Micke även lyckats fått tag på Rikard kunde man bli något mer lugnare, men ändå inte fullt ut, förens man fick ett eget livstäcken ifrån han. Då kände man verkligen lättnaden.
 
 
Så jävla rädd, orolig och panikslagen jag var igår går inte att beskriva, och jag hoppas att jag aldrig kommer få uppleva den igen. Att vara helt ovetande hur det gått för sin bästaste vän. Men nu gick allt bra han lever vilket jag är JÄVLIGT glad för. Törs inte tänka på vad som hade kunnat hänt om inte Rambo väckt dej, vill inte ens tänka på det och jag ska inte ens tänka på det. Nej usch hemska tanke.
 


Du är och förblir alltid min Bästis festis då nu och föralltid. Vad skulle jag göra utan dej? Jag skulle fasen gå under. Är så jävla glad att jag har fått äran att verkligen lärt känna dej och delat både glädje och sorg med dej genom dom hära åren. Och än är det inte slut på det inte på MÅNGA år. Att ha en vän som dej är det bästa, ställer upp i vått och tort, finns alltid där om det skulle vara något och är alltid bara ett samtal bort.
 
Jag säger det igen vilket du redan vet och hör väldigt ofta. Tveka aldrig på att höra av dej om det är något spelar ingen roll vad det är eller vilken tid på dygnet det är. Finns alltid bara ett telefonsamtal bort. Och vad det än är så ser vi till att lösa det.
 
 
Älskar dej Bästis festis♥
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0