:)

Blev aldrig till att träffa bästis festis idag :( men imorgon ska jag äntligen få göra det :D för krille kommer och hämtar mej imorgon bitti när han ska till jobbet så jag följer med han dit och kastar av han där sen får jag sno hans bil under dagen då han jobbar. och då blir det äntligen upp till skogen och träffa världens bästa vän. Har ju inte träffat han nått sen allt det tragiska hände :( lite svårt att tagit sej nånstans med tanke på att min bil står där uppe död så. Men tur man har världens bästa krille som är så snäll och erbjuder sej att man får låna hans bil medans han jobbar så :)
 
 
Du är guldvärld :)
 
så nu jävlar blir det till att söva så man kommer upp imorgon bitti när han ringer och det är dags att ramla ut :)
 
så god natt världen!
 
pöss huuuuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0