Ny vecka!

Då var det måndag igen. Och veckorna bara springer iväg som aldrig förr, sjukt egentligen men ganska skönt på ett vis, det visar ju bara att det händer nå roligt hela tiden :P
 
Idag är man i alla fall ledig så undrar vad man ska hitta på för roligt då da? :) nått blir det i alla fall :)
Kanske ta och städa klart badrummet och köket för det är bara det kvar sen är det kliniskt rent :) Underbart. Sen visar det sej allt :)
 
Helgen har varit jävligt lugn faktiskt. Bästisfestis och Ken skulle väll egentligen ha drukit öl både fredag och lördag men det blev inget för dom nån av dagarna. Eftersom i fredags blev Ken liggandes inne i badrummet hela kvällen och natten ungefär då han inte mådde nå bra :-/ stackars krake lovar led verkligen med han. Och lördagen var han inte så pigg heller så blev en helg med massa film och skitsnack bara :) Men som sagt det behöver ju inte alltid vara full rulle för att det ska vara trevligt precis :P
 
 
Liten bebis ligger och myser i knät ;)
 
Har även fått upp lite mera skit på väggarna :) och det tackar vi bästisfestis för att han var så duktig och gick lös med borrfaen i vägga :) tackar :D
 
 
det tar sej ;)
 
Och igår roade jag mej med att baka, hittade ett recept på vit kladdkaka som man bara var tvungen och testa, så om den är god eller inte vet jag inte för har inte testat den jäveln än :P Sen blev det en hel del tekakor också :D plötsligt händer det :) och det känns som om man är påväg in i dom gamla bakar och mat vanorna igen och det är UNDERBART om ni frågar mej :D man är väl kung på det dära så ;)
 
 
baka baka
 
Nej nu ska vi inte sitta här och lata nå mera dags att göra nå nytta så man hinner med massa annat roligt idag också :)



Så får vi väll även bjuda en bild på bästa klassen
 
 
Snart sju år sen denna bild togs, sjukt vad tiden går fort :O
 
nej nu blir det att spraka igång kaffebryggaren och göra nå nytta :)
 
Pöss huuuujj

Kommentarer
Postat av: Martina

Nej bruttan dags för en förändring nu va ;) Det är dags för dig och Rikard att ta er i kragen och bli tillsammans tycker vi. Se till så han dumpar den där psykbruden han har. Alla vet att hon inte är bra för han och jag lovar NI två tillsammans skulle ha sjukt roligt och underbart tillsammans än vad dom där två har. Så se till att fixa detta nu va ;)

Svar: Men hörre du du det skulle jag nog inte tro va. Han är min bästa vän och så vitt jag vet brukar man inte hålla på med dom. Men tyvärr så tror ju tydligen folk det ändå. Men hade inte varit det snacket om vi varit av samma kön. För tydligen sticker det i ögonen på folk bara för att en brud och grabb är vänner. Så tack men nej tack hon får mer än gärna behålla han så lägg ner ;) Så här ska inte fixas nått alls. Jag har mitt liv ;)
nettiz

2013-04-08 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0