Tisdag!

Insåg precis när jag satt mej ner här hemma att jag är hur jävla trött som helst. Fast är väll inte så konstigt egentligen med tanke på att jag fick två nattgäster nattens tills idag. Av Bästis festis och Ken så blev att hm ja tjattra med dom halva natten tills man insåg att klockan var tre och man skulle upp runt kvart i sex sex nångång :P Så inte mycket sömn blev det direkt :P men men :)  När man slutade kom man hem och maten var serverad haha :) inte varje dag det händer :) men bästis festis han kan han :P
 
Ner på biltema efter fooden och handla typ halva butiken haha sen iväg och bytte bromsbeläggen på bilen. Videre till Mange för att pimpla lite kaffe och lite mera skitsnack. Sen raka vägen till skogen för att hem till Susanne och där fastnade vi i varsin lur och nörda wordfeud i nån timme innan det blev dags för att packa röven ner till Ludvika för att hemta Ken som sluta jobba. Upp till skogen igen för att dumpa av Bästis festis och Ken och vidare till Borlänge och hem till farsan och tvätta lite sen hem och hänga upp skiten och nu sitter man här efter en feeeeeeeeeeeeeet dusch. Så nu jävlar blir det allt till att bädda ner sej och SÖVA för upp imorgon bitti igen och jobba och slita :) sen får vi se vad den dagen har att erbjuda ;)
 
Blir i alla fall ner till farsan igen och fortsätta tvätta lite en vända :)

Nej nu jävlar ska jag sööööva. Om jag inte lär iväg och hämta nötterna igen men det visar sej, då får dom faen ringa och väcka en hahah :P
 
Just ja blir även förmodligen en tripp till Göteborg den 10 eller 11 maj också med Bästis festis för att träffa en grymt saknad Stefan som har permis då som man inte sett på snart ja vad faen är det två år? Shit vad tiden går :O Men snart är han äntligen ute igen :) Så får hoppas på att vi kommer iväg :)
 
Pöss huuuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0