Rikard!

Jag har lärt mej genom åren att man inte ska lyssna på vad andra människor säger om andra människor. För hade jag gjort det för ett x antal år sedan så hade jag aldrig setat här i dagens läge med min Bästis festis! Jag sket totalt i vad andra sa om han, och bestämde mej själv för att lära känna han själv, och få mej en egen uppfattning. Och med det resulterade i att här ungefär 320 år senare så har man en helt underbar och fantastisk vän. Och det visade sej även att det mesta som andra sa om han inte stämde alls. Jag är glad över att jag tog chansen och lärde känna han ordentligt.
 
 
Om det är någon som kan få en på bra humör när man känner sej nere så är det verkligen du!
 
Du är och kommer alltid att vara min Bästis festis då nu och föralltid. Spelar ingen roll vad som än händer. Vad skulle jag göra utan dej? Jag skulle gå under och hela livet skulle nog rasa samman. Jag är så jävla glad att jag har fått äran att verkligen fått lära känna dej. Delat både bra och dåliga minnen genom dom här åren. Än är det inte slut på det än på MÅNGA år. Att ha en vän som dej är det bästa. Du ställer alltid upp i vått och tort, finns alltid där om det skulle vara något. Det är alltid dej man vänder sej till först när det är något. Allt från att dampa loss ordentligt till att bara prata eller till att bara vara och sitta och glo och inte göra ett smack. Så är du OFTAST ett samtal bort.
 
 
Jag säger det igen vilket du redan vet och hör väldigt ofta. Tveka ALDRIG på att höra av dej om det skulle vara något, spelar inger roll VAD det än är eller vilken tid på dygnet det är. Finns alltid bara ett telefonsamtal bort om det skulle vara så, och vad det än är så ser vi till att lösa det. och min dörr är ALLTID öppen för dej och det vet du. Och jag hoppas verkligen att du vet det.
 
Genom dom här åren har vi delat både glädje och sorg. Haft tredje värdskrig så att man ibland har trott att vänskapen har varit över. Men efter att ha pratat och rett ut det så har det alltid återgått till det vanliga. Det är så det ska vara, även fast man bråkar ibland och blir lite småsura på varandra, så ska man alltid kunna prata om det och reda ut det. Även fast att NÅN kan vara lite extra vrång. Men jag är en envis jävel så jag ger aldrig upp ;)

Paiiiiiiiiin in the assssss :P
 
 
Men ibland undrar jag om du ens vet att allt man gör för dej, är för att du ska må bra och att du ska lyckas med det du vill här i livet. Jag vet att jag kan vara jävligt envis och tjatig ibland. Men det är bara för att jag BRYR mej om dej och vill det bästa.
 
Men vad gör man inte för sina vänner?

Tack för att du finns och att just du är du och att du står ut med mej ibland när jag får mina damp ryck!
 

Älskar dej Bästis festis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0