16 dagar...

Det är verkligen påväg att dra ihop sej för lite flytt :) Nu är det bara 16 dagar kvar innan man får ta sitt pick och pack och lämna Ludvika och bo i Borlänge på riktigt :) Underbart :)

Idag skulle jag egentligen ha ringt en massa samtal hit och dit, men känner fasen inte för att göra det idag. Så jag skjuter upp det till imorgon istället, och då MÅSTE jag göra det. Men på något vis ska vi komma ihåg det också haha.. Minnet är ju tyvärr som en guldfisk ibland så hahahha....

Just jävlar tro det eller ej men blev visst till att dricka i fredags också :O wtf halva Sverige fick sej nog en jävla chock hahha Och jag med vill jag lova. Men så går det ibland när man har en Bästis festis som slängde fram skiten mitt framför ögona på en :P Men konstigt nog blev man knappt full heller :O och jag som trodde jag skulle somna efter första hahahah. Men man hade det riktigt trevligt iaf :)

 
 



 
 
 
Idag händer det väll inte allt för övedrivet mycket skulle jag tro, iväg och träffa Daniel när han slutar sen och sen anländer väll Berra mupp också säkert, så då är det väll bara att hålla i hatten, då kan det nog bli vad som helst xD
 
Nej dags för lite kaffe och börja styra upp livet så man kommer någon vart idag :P
 
Pöss huuuujjj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0