20 Februari...

mitt hem är som en KRIGSZON om inte värre för tillfället.... Man kollar på det som är kvar att göra och tappar motvationen helt :O inte bra... Men det lär ju göras NU så har inge val än att bita i det sura äpplet och ta tag i det. Men när man väl börjar så flyter det ju bara på. Men det är ju det där med att ta första steget och börja :P det är ju lättare sagt än gjort :P

Har i alla fall nyss kommit hem efter att ha varit på stan och fikat med Linda, Therese, Katrin och Anni och smidit lite planer för möhippan :) haha ja detta kommer bli riktigt spännande vill jag lova HAHAHAHA stackars Cathrin som blir offret hahah ;) Men vad gör man inte för sina vänner hahahha håll i hatta ;)
 
Sen när man var påväg att röra sej hemåt hitta man två borlänge muppar som var på vift med lastbila in da town så blev att trakasera dom lite en vända ;)
 
men har iaf betat av det mesta som ska göras denna vecka och har inte så mycket kvar av det att göra. Och är förvånad själv att jag typ har hunnit med det hahha för brukar ju aldrig bli som jag planerat :P
 
Men nu är det lika bra att dra igång kaffebryggare och upp med volymen på stereon och göra ett ryck eller två :)
 
 
pöss huuujjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0