sjuuuuuuk.....

Jaha då har man blivit sjuk också :O ja men vad bra! Ser det ut som om att jag har tid med feber just nu? Nej dåså.... FÖRSVINN :D

Aja bara gilla läget :P Men vi trotsar febern och segheten och gör allt som måste göras i alla fall, så mycket man orkar med i alla fall..

Igår blev det att ringa kärringen som hade besiktat min lägenhet och tyckte att jag skulle punga fram 1519 kr, men det tyckte då inte jag eftersom det var en skada som vart med från dag ett i lägenheten. Och vilket slutade med att jag slapp betala det också :) Inte mer än rätt...
 
Nej håller på och tvättar det sista nu, sen ska jag väll orka ta tag i disken sen damsuga lite granna. Och försöka hitta motivationen till att åka ner till Ludvika eller om jag gör det en annan dag denna vecka det visar sej. Hinner nog i alla fall när jag anländer ner för är inte allt för mycket kvar att göra. eller? brukar alltid vara mer än man tror, men lär ju visa sej :P
 
Nej försöka häva i sej lite kaffe och fortsätta trotsa febern och hoppas den går över, sen ut och skotta lite så man slipper pulsa ihjäl sej när man ska ut :P hahaha xD
 
 
pöss huuuujjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0