2 januari

Andra januari och man är tillbaka till verkligheten igen.
 
Nu ska det pimplas lite kaffe och hoppas att man vaknar till liv för snart är det dags att bege sej iväg upp mot Djurås och Gagnef för att jobba där i några timmar för att sedan leta sej ner mot Borlänge och fortsätta jobba några timmar.
 
Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda :) inget planerat och det är nog lika bra för känner att jag kommer vara bra död när jag slutar jobba haha. Tur man känner det i förhand :P
 
Nyårsafton blev en tidig kväll/natt, hade räknat med att det skulle bli en riktigt sen jäkel. Men strax före två började bästis festis skrika att han ville hem :P så skjutsa hem alla barnen som skulle vara kvar i Borlänge innan han och jag drog oss vidare upp mot skogen för att själv dö. Tredje året i rad man är nykter en nyår haha jag lär nog vara döende:P Fast jag kan ju stolt säga att jag inte har festat något under 2012, ja så jag lär nog vara döende haha.
 
nej nu lär man börja styra upp livet här så man kommer iväg i tid:)
 
pöss huuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0