21 Januari

21 jannuari idag och jag känner hur allt börjar dra ihop sej, snart bara en månad kvar tills man ska flytta :) Men känns som om man har hur mycket som helst att göra innan dess så vet inte riktigt hur man ska hinna :O Men vet att jag kommer hinna bara jag får fingrarna ur röven och börjar ordentligt :P

Sitter här med kaffe koppen i högsta hugg och ska väll snart ramla ut med Daisy en vända och sen komma på vart jag ska börja nånstans :P För denna vecka har man ju ledig vecka så lika bra att göra så mycket som möjligt. Kom på här att jag bott i denna lägenhet nästan fem år :O vart har alla dom åren tagit vägen? Själva lägenheten tycker jag om så det kommer kännas lite tråkigt att lämna den, men vafaen gör det om 100 år :) det tyckte jag ju om förra lägenheten också innan man fick nå flipp och sa upp den och drog till Sthlm en vända haha...
 
Och idag fyller ju bästa Janna år idag också, så massa grattis till henne :) så vem vet kanske man ska ramla över till henne en vända senare, med tanke på att vi typ bor grannar också haha :)
 
Nej är väll lika bra att ramla ut en vända så man får något gjort idag innan det dyker upp nå annat roligt att göra, kan ju liksom gå fort i svängarna ibland :P
 
Hörs!
 
Pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0