4 Januari

Jahapp då har man hamnat vid denna dumburk en liten vända igen då :P pimplar lite kaffe i väntan på att Annelie ska höra av sej så man kan dra sej bort till Teknikdalen och fortsätta worka :)
 
Igår fick jag sms av killen som ska flytta in i min lägenhet att om jag vill bli av med lägenheten då jag flyttar till Borlänge, så ska han och jag in på Ludvika hem till veckan tillsammans och diskutera lite och även skriva om kontraktet :)  Hur underbart är inte det då? slippa dubbla hyror :) Känns som om allt flyter på som det ska nu. Är nästan så att det går för bra för att vara sant haha.

Så ringde visst Ludvika hem också, dom hade visst skrivit fel datum på att besikta min lägenhet haha dom hade skrivit den 14 december. vilket var att då hade jag ju inte ens sagt upp lägenheten än haha smart drag. Och smarta jag trodde att det var den 14 denna månad haha men icke sa nicke :P Men nu är det fixat också så dom får klampa in själva när dom känner för det och har tid :P
 
Så igår kändes det som om man helt plötsligt fick hur mycket som helst man skulle hinna med innan det var dags och man kände paniken börja komma hahaha men tur man har bästis festis som alltid ser allt så hm positivt haha "tat lugnt det är långt kvar du hinner är ju två månader kvar" visst men jobbar man typ 6 dagar i veckan varje vecka så finns det fasen ingen tid :P
 
Men men ska nog gå bra och hinnas med det också ;)
 
Fredag idag då och det blir lugnt för det vankas ju jobb imorgon också, sen imorgon är det Ludvika som står på schemat. Har ju liiiite saker att göra där så ;)
 
Igår när man sluta åkte man hem och tog det lungt ett tag innan bästis festis hörde av sej och han dök upp och slängde sej raklång på golvet :O haha dåre. där låg han och prata och prata och prata så man knappt själv hängde med i svängarna. Vi drog iväg och träffa Mange en vända när han var klar med allt praaat. Sen vidare hem till Sara och Micke för att sedan bege oss till tjärna för mr bästis festis skulle lägga sej under nålen :)
 
 
Nej nu lär jag stressa vidare i mitt stressiga lilla liv :P
 
pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0