7 januari

Då var man verkligen tillbaka till verkligheten igen då, slut på att vara ledig lite här och där nu. Så nu är det jobb jobb jobb och åter jobb som står på schemat igen. På ett vis är det skönt när man är tillbaka till vardagen igen, men man blir fasen bortskämd när man blir lite ledig :)


Så idag när man slutar blir det att dra ner till Ludvika och möta upp han som ska ha min lägenhet så blir det för oss att packa våra rövar till Ludvika hem och fixa kontraktet :) Sen blir det nog till att umgås lite med Krille och dom :)

Helgen har man överlevt också, fredag blev ganska lugnt var uppe i skogen bara med bästis festis och tog det lungt och gluffa thai mat :P




Lördagen stod det jobb på schemat sen till skogen och vi fixa skotern så blev några flygturer genom skogen med den. Sen drog jag ner till Ludvika och umgicks med min älskade babyfriend och blev typ uppkäkad av min lilla hårboll Daisy :)





Söndagen greja jag lite hemma innan det blev dags att dra sej upp mot Borlänge igen och när jag kom dit så stod typ Simon, Krille, Patrik och Göran och vänta :) så då blev det massa kaffepimpling och muffins käkande :P så alla barnen blev glada och speciellt Krille som äntligen fick sina efterlängtade muffins haha :)
 
Just ja hittade ju min extremt snygga sjal i lördags också när jag härjade runt inne i gaderoberna ;)

 
 
Nej nu är det dags att börja dra sej mot reningsverket och göra lite nytta :)
 
Pöss huuujjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0