Året var 2012

Den/Det bästa..
 
    .. låten-ar? --- finns många men A1 - Riot
    .. filmen? ---  Twilight breaking dawn part 2
    .. minnet? --- alla roliga stunder med dom bästa :)
    .. färgen? --- Svart
    .. boken? --- Har inte läst nån bok i år så ingen
    .. konserten? --- Har inte varit på någon i år
    .. staden? --- Strömstad och kommer alltid vara det :)
    .. parfym? --- Avril Lavigne - Wild Rose
    .. TV-programmet? --- Grey's anatomy
    .. årstiden? --- Sommar såklart
    .. julklappen? --- Ja lär ju vara pengarna då ;)
    .. födelsedagspresenten? --- oj, det minns jag inte :O
    .. natten? --- hm alla underbara nätter med dom bästa :)
    .. dagen? --- oj måste säga alla äventyrs dagar man gjort med dom bästa :P
    .. community? --- lär väll vara Facebook då haha
    .. spelet? --- längesen jag spelade nått så
    .. drogen? --- Coca cola
    .. godiset? --- den vita marabou chokladen <3
    .. drickan? --- Cola
    .. citatet? --- bara gilla läget
    .. jävulskapet? --- HAHA inget man skriver här :P
    .. byxorna? --- mina mjukisar
    .. jackan? ---min svarta jacka
    .. tröjan? --- min huvtröja :P
    .. skorna? --- Mina svarta
    .. möbel? --- sängen?
    .. tidningen? --- hm aftonbladet?
    .. dansen? --- fågeldansen haha :P
    .. krog? --- ingen alls :P
    .. träffen? --- dom nya underbara vännerna man träffat :)

    Är du nöjd med året? ---  Joda året har väll varit okej, tyvärr lite väl många bortgångnar av människor som man känt. Annars har den väll varit ett hyffsat år :)
 
    Vad gjorde du för exakt ett år sen? --- Då körde jag och farsan ner brorsan till arlanda eftersom han skulle flyga till Thailand då :)
 
    Vad kommer du göra nästa år bättre än du gjort nu? --- Detta år kommer jag lämna Ludvika och bli Borlänge bo på heltid :D sen försöka fixa mej ett annat jobb så man har fasta tider och allt. Och även göra det bästa av situationerna. Tänka lite mer på mej själv i första hand än alla andra.  

    Finns det något du vill ändra på detta år? --- Lär vara hur jag hanterar saker och ting. Försöka att inte ha 320 bollar i luften samtidigt, utan försöka beta av allt eftersom annars blir det inge bra i slutändan.

    Ångrar du att du inte gjort något speciellt? --- Nej jag har nog gjort allt och lite till så
 
    Eller ångrar du att du har gjort något? --- Nej det är väll dumt att ångra det man gör?

    Har du gjort något du aldrig trodde du skulle göra? Isf , vaad? --- Det finns det säkert men inget jag kan komma på nu.

    Någon speciell kille du fastnat för under året? --- kanske kanske inte ;)

    Någon speciell tjej du fastnat för under året? --- hmm nej

    Har/Ska du ha något nyårslöfte? ---Nej du dom bryter man ju lika snabbt ändå så det är ju bara dumt haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0