Påskis!

Då var det typ slut på denna påsk då, och man har överlevt den även i år också :)
 
Gårdagen blev det att åka till skogen och hem till Jari med resterande som var där. Där var det full fest för fulla muggar :) och sen blev det till att bada tunna :) Riktigt trevlig kväll var det vill jag lova :D Och en hel del fick man höra kan man säga HAHA ja undrar hur man ska tolka det då? ;) Fick ju även höra hur min framtid skulle se ut HAHA och om det vore så hade det ju inte varit helt galet xD så det säger vi ju inte nej till HAHA :D
 
 
Rikard han kan det dära med att bada iaf :P först i sist ur xD
 
Idagt blir det till att dra iväg och försöka bli smart på handbromsen eftersom den känner för att cp lite, så den är redo för dommedagen imorgon ;) Men det ska vi nog lyckas fixa också så :)

Annars blir det nog ganska lugnt för har en huvudvärk från helvete :( sen anländer ju ändå insjöborna hem idag också så vem vet vad som händer :)
 
Vet i alla fall att jag har jobb hela nästa vecka i alla fall :D underbart :)
 
Och imorgon är det 1 April :O fasen vad tiden springer iväg, vilket innebär att jag får springa runt och lura folk :D mohahaha ;) Det innebär även att lillebror fyller år imorgon, 14 år :O sjukt vart har tiden tagit vägen och vadå 14? han är fortfarande en liten skit unge i ens ögon ;) haha jaja bara att inse att han också börjar bli stoooooor xD
 
Nej fy farao nu lär jag pimpla lite kaffe i hopp om att huvudvärke släpper :) Hoppas kan man alltid, men tveksamt för detta var då nån annan idiot huvudvärk :( bläää tur man känner skillnad på huvudvärk och huvudvärk och huvudvärk :P
 
pöss huuuuuuujj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0