Haha!

När det har varit röd dag mitt i en vecka blir det ju fel, känts som om det har varit söndag i två dagar nu haha och ändå är det bara fredag :P
 
Så sitter här och pimplar lite kaffe och försöker bli som folk innan det är dags att börja styra upp livet, så man hinner med och göra nått idag också :P Full rulle ska det vara annars får det fasen vara :) men ibland kan det vara skönt att ta det lugnt, bara det inte blir för ofta det vill säga.
 
Kom på igår att vafaen det är ju  snart fem månader sen jag såg morsan sist :O vart tusan tar tiden vägen? men om jag inte minns helt fel så får jag träffa hon den 15 maj i alla fall, för då blir det förmodligen en tripp ner till Göteborg, så då blir det även Uddevalla :)
 
Faen 3 maj redan :O och nio dagar kvar tills man fyller år :O
 
Nej här kan man inte slöa dumt att sitta för länge :P
 
pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0