Söndag!

Underbart väder ute :) har nyss kommit in efter att ha varit ute på vift en liten vända :) Så nu får det allt ta och bli lite kaffe och sen även diska lite, och får se om man kanske ska ta sej i kragen och baka lite granna. Vet ju inte om man hinner i veckan om det blir så att man får jobba, så då är det dumt att skjuta upp det kanske? Får se hur det blir :)

Jaha sju dagar kvar då tills man fyller år, man hinner ju inte med själv direkt :P
 
Gårdagen blev det att jag och bästis festis drog oss ner till Ludvika och hälsade på Micke och pimplade lite kaffe och snackade skit. Och han hade Bell denna helg också så det var full rulle xD

 
jajemän tror nog Rikard och Micke hade roligare än Bell ;)
 
Sen blev det upp till Rättvik på kvällen och dampa lös med allt och alla :P mohahaha :D
 
Jag är ju rolig också, innan jag ens gjort tatueringen som jag ska göra, har jag redan lyckats planera nästa som jag vill göra haha.. Ja men visst varför inte man ska väll vara ute i god tid :P så det lär ju dröja 100 år tills man vågar göra den sen också hahaa xD lika bra att samla mod redan nu? haha inte lätt att vara nålrädd :P
 
 
Nej nu blir det kaffe och ta hand om disken:)

Pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0